diumenge, 22 de novembre del 2015

Engega el projecte

De mica en mica s’omple la pica. Amb aquesta frase va començar la meva experiència al Projecte Rossinyol i el primer contacte amb la Kadijatu. Ella té quinze anys i viu a Banyoles i jo sóc l’Alba Combis, una noia de vint-i-un anys de Bordils què està estudiant Educació Social a la Universitat de Girona i psicologia a la Universitat Oberta de Catalunya.

Foto de grup del primer dia que ens vam conèixer (I)
Abans de conèixer a la Kadijatu jo estava molt nerviosa i impacient per saber qui seria el meu o la meva mentorada, però tant punt vam mirar-nos als ulls i vam poder asseure’ns una estona per xerrar vaig veure de seguida que ens entendríem bé. La primera impressió que em vaig endur: la d’una noia alegre i riallera. 


Foto de grup del primer dia que ens vam conèixer (II)
Vam estar parlant, el primer dia, de diferents activitats que ens agradaria fer plegades i ella em va explicar que és una mica mandrosa, però jo vaig pensar que potser encara no sap què és el que li agrada o que ha tingut poques oportunitats per fer coses. Tant punt vam marxar ja teníem ganes de tornar-nos a veure.

Amb aquest escrit de presentació i aquest parell d'imatges comparteixo el que ha estat l'inici d'un prometedor projecte. 

Fins a la propera!

Alba Combis i Ganigué

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada