dimarts, 15 de març del 2016

Posta de sol

Bon dia a totes i a totes!


Vistes des del Puig de Sant Martirià
Ara fa uns dies –justament una setmana– vam viure una de les experiències més boniques que hem tingut fins ara en aquest projecte. Vam pujar al Puig de Sant Martirià a veure la posta de sol (sort que només són deu minuts i no vam tenir ni temps de cansar-nos!).

La majoria de nois i noies ja hi havia pujat amb el col·legi a fer alguna activitat, però mai a aquella hora del vespre ni amb aquelles vistes tan espectaculars. Jo que tot just estic coneixent més a fons Banyoles vaig quedar bocabadada.. Es veia tot l’estany, les casetes i les muntanyes i, rere aquestes, un tímid sol ataronjat que marxava a descansar. Va ser molt divertit xerrar una estona, conèixer-nos més i gaudir del paisatge plegats.



La Kadi, l'Abdou, en Carlos i en Jairo 
Em vaig fixar que la Kadi cada vegada es relaciona més amb els altres rossinyols i això m’alegra, veig que amb el pas del temps està agafant més habilitats i facilitats per obrir-se a persones desconegudes i això em fa pensar que un cop s’acabi el projecte potser es continuarà trobant amb els altres joves i crearan en base a aquesta experiència una amistat.


La Kadi i jo al Puig de Sant Martirià


Tenim activitats previstes properament (el 9 d’abril anirem a muntar a cavall, estem molt il·lusionats!), però de moment haurem d’estar uns dies sense veure’ns, ja que la Kadijatu se’n va a passar uns dies de vacances amb la seva família i no estarà per Banyoles durant una setmana ben bona. Sort en tenim de les noves tecnologies, que ens permeten posar-nos al dia igualment i continuar estant en contacte!


Us continuarem informant del que fem després d’aquesta petita pausa!



Alba Combis i Ganigué

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada